Turkcell aboneleri bugün kısa hizmet indirimi yaşadı. Kullanıcılar, hatlarının ani aralıkları olduğunu söyledi. Olaydan sonra, Türkcell’in resmi açıklaması, teknik bir çalışma nedeniyle teknik kesintiye bağlı teknik kesintiye bağlı olarak iletişim hizmetlerinin bazı bölgelerindeki geçici kesintiler nedeniyle teknik yorumlama yaptığı belirtildi. Araştırmanın bir sonucu olarak, sorun tamamen çözüldü.
Teknik başarısızlık nedeniyle Türkcell, moladan etkilenen tüm abonelere 500 dakika, 2 GB internet ve 500 SMS sağlanacağını açıkladı. Şirket müşterilerinden özür diledi ve kavramları için teşekkür etti.
Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı, Omar Fatih Sayan, Sosyal Medya Platformu X. Bakanlıklar ve Türk bilgisayar faaliyetleri organize edildi ve gerekli araştırmalar ve gerekli soruşturmalar. Sınav sonucunda kesinti, siber saldırı olmadığı belirlendi ve bu teknik bir kesim değildi.
Bakan Yardımcısı Sayan, aralıkların sona erdiğini vurguladı. Yetkililerin ifadeleriyle, olayın siber saldırı ve bilgi güvenliği güvenliği eksikliği ile ilgili olmadığı tespit edildi.
Teknik başarısızlık nedeniyle Türkcell, moladan etkilenen tüm abonelere 500 dakika, 2 GB internet ve 500 SMS sağlanacağını açıkladı. Şirket müşterilerinden özür diledi ve kavramları için teşekkür etti.
Türkcell’den vatandaşlarımızın kısa süreli hizmet kesilmesine gerekli sınavlar yapıldı.
Hizmetimiz ve @tcertOperatörü ilk andan itibaren bağlarken süreci izledi; Ortak araştırmaların bir sonucu olarak … https://t.co/0aojakzqyj
– Dr. Ömer Fatih Sayan (@Ofatihsayan) 9 Nisan 2025
Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı, Omar Fatih Sayan, Sosyal Medya Platformu X. Bakanlıklar ve Türk bilgisayar faaliyetleri organize edildi ve gerekli araştırmalar ve gerekli soruşturmalar. Sınav sonucunda kesinti, siber saldırı olmadığı belirlendi ve bu teknik bir kesim değildi.
Bakan Yardımcısı Sayan, aralıkların sona erdiğini vurguladı. Yetkililerin ifadeleriyle, olayın siber saldırı ve bilgi güvenliği güvenliği eksikliği ile ilgili olmadığı tespit edildi.