Amerika Birleşik Devletleri’ni uygulayan ve değiştiren ve değişen ek gümrük görevleri, küresel otomobil üreticilerini ciddi şekilde etkilemeye başladı. Dundant Trump, güncellenmiş tarifeler nedeniyle, üreticiler araç ithalatını geçici olarak belirlemeye karar verdiler ve kayıp riskini riske atamazlar. ABD limanlarında binlerce aracın gözaltına alındığı karmaşık bir resim keşfetti.
Trump yönetimi; Her ne kadar bu erteleme 90 gün içinde Çin dışındaki ülkeler için ek gümrük görevlerini askıya alsa da, bu gecikme otomobiller ve araba parçaları için geçerli değildir. Bu alanda yüzde 25 ek gümrük görevleri uygulanmaktadır.
Bu nedenle, otomobil üreticileri, ülkedeki araçları yüksek maliyetle bıraktıktan sonra tarifeler kaldırıldığında ciddi bir finansal kayıp olasılığından korkarlar. Mevcut durumda, birçok üretici araç tedarik etmeyi bıraktı çünkü araç ithalatı risk unsuru haline geldi.
Bir soruşturma, yapay zekanın hala program alanındaki insanların arkasında durduğunu resmen gösterdi.
İthalatı durduranlar arasında Aston Martin, Audi ve Jaguar Land Rover gibi önde gelen markalar var. Bu dönemde şirketler satışlarına Amerika Birleşik Devletleri’ndeki mevcut hisselerini kullanarak devam edecekler. Ancak, yeni bir araç akışı olmadığı için, bu hisse yakın gelecekte tükenebilir.
Trump, sektördeki belirsizliği artırdı, Trump’ın 3 Mayıs’tan itibaren otomobil parçalarına yeni bir tarife getireceği ifadesi. “Parça” kapaklarının tanımının netliğinin eksikliği, araba üreticilerini dikkatli hale getirmektir.
ABD limanlarında binlerce araç zaten bekliyor olsa da, hem üreticiler hem de distribütörler yeni hükümetleri izliyor. Peki bunun hakkında ne düşünüyorsun? Düşüncelerinizi aşağıdaki yorumlar bölümünde paylaşabilirsiniz.
Otomobil üreticileri Amerika Birleşik Devletleri’ne araç ithal etmiyor
Trump yönetimi; Her ne kadar bu erteleme 90 gün içinde Çin dışındaki ülkeler için ek gümrük görevlerini askıya alsa da, bu gecikme otomobiller ve araba parçaları için geçerli değildir. Bu alanda yüzde 25 ek gümrük görevleri uygulanmaktadır.

Bu nedenle, otomobil üreticileri, ülkedeki araçları yüksek maliyetle bıraktıktan sonra tarifeler kaldırıldığında ciddi bir finansal kayıp olasılığından korkarlar. Mevcut durumda, birçok üretici araç tedarik etmeyi bıraktı çünkü araç ithalatı risk unsuru haline geldi.

Yazılım alanındaki insanların arkasındaki yapay zeka!
Bir soruşturma, yapay zekanın hala program alanındaki insanların arkasında durduğunu resmen gösterdi.
İthalatı durduranlar arasında Aston Martin, Audi ve Jaguar Land Rover gibi önde gelen markalar var. Bu dönemde şirketler satışlarına Amerika Birleşik Devletleri’ndeki mevcut hisselerini kullanarak devam edecekler. Ancak, yeni bir araç akışı olmadığı için, bu hisse yakın gelecekte tükenebilir.
Trump, sektördeki belirsizliği artırdı, Trump’ın 3 Mayıs’tan itibaren otomobil parçalarına yeni bir tarife getireceği ifadesi. “Parça” kapaklarının tanımının netliğinin eksikliği, araba üreticilerini dikkatli hale getirmektir.
ABD limanlarında binlerce araç zaten bekliyor olsa da, hem üreticiler hem de distribütörler yeni hükümetleri izliyor. Peki bunun hakkında ne düşünüyorsun? Düşüncelerinizi aşağıdaki yorumlar bölümünde paylaşabilirsiniz.